Sveiki,forume dalyvauju astunti metai,bet niekaip neprisiruosiau imest savo auto transporto priemones per ta laika per rankas teko apturet 5 Celicas,bet butent GT4 uzkabino
daug nekalbant tai darbu padaryta didelis didelis kalnas,visko aprasyti net neimanoma,pameginsiu glaustai
modlista kadanors surasysiu,bet nuotraukos kalba pacios uz save
tad - let's go
pirkta buvo matant sitokia viena nuotrauka o tada ir prasidejo...
pirmas darbas prie automobilio buvo konversija RHD --> LHD
Ir pagaliau sedim teisingoj pusej Dedam ratus ir vaziuojam ilgai laukto test drivo
Pasivazinejus,prasidejo "zaislu" paieskos ir pirkimas
Toyota Celica GT SS-II sold
Toyota Celica ST sold
Toyota Celica GT-four
Daliu paieska,pirkimas siuntimas ir t.t. truko kelis metus. neskubant viskas buvo perkama ir dedama i lentynas,kur lauke savo eiles kada ateis joms laikas papulti i savo vietas
taigi,judam toliau
Islekem prisipust oro i ratus,na ir radom sniegucio likuciu
Atejo spyruokliu eile,turi ~35mm dropo
Toliau seke katalizatoriu ismetimas,downpipe montavimas ir 76mm ismetimo gamyba
Na ir po truputi po truputi atejo laikas pagaliau kebului,pradine stadija ardymas...
Lipu ir slenksciu atnaujinimas...
Pries lekiant pas kosmetologus,atlikom stabdziu kapitalini atnaujinima ir pasigrazinima
Toyota Celica GT SS-II sold
Toyota Celica ST sold
Toyota Celica GT-four
apsirinkom automobili trupteli ir kolkas nedejom visu lipu ir slensciu, susidejom boost controleri ir islekem i Xtra motorsport pasiprogramuot ant stendo
Toyota Celica GT SS-II sold
Toyota Celica ST sold
Toyota Celica GT-four
Kolkas glaustai tiek palieku jusu teismui
ateiciai padarysiu ir salono nuotrauku,bei po kapotu, ten taip pat truputelis darbu siokiu tokiu yra.
visko neimanoma perteikti nuotraukose kiek darbu atlikta ir kas padaryta. viskas keiciama ir daroma is pagrindu ir teisingai (ne ant snargliu ir ne su 2 kairem rankom) .
Toyota Celica GT SS-II sold
Toyota Celica ST sold
Toyota Celica GT-four