OT: Tai kad nelabai supratau kur aš čia nusikalbėjau.
Tu teigi kad elektromobiliai tai neišvengiama ateitis, aš nesakiau kad ne. Aš tik pasakiau kad ŠIANDIEN jie neekologiški, dėl to kad kaip tu ir sakei - mažą kiekį gamint brangu. Kadangi brangu, tai reiškias neekologiška, nes kainuoja DAUG ENERGIJOS, tai yra ištekliai, darbo jėga ir tt.
Elektromobiliai ir kitos alternatyvos ateis tada, kai benzino, dyzelino, dujų išgavimo, išgryninimo ir pardavimo kaina taps tokia, kad apsimokės pirkti tuos brangius elektromobilius, kad vėliau sutaupyti. Tada vat atsiras kiekiai, bet jie greičiausiai nepigs nes bus masiškai perkami dėl to kad važiuot reikės, o kuro kaina bus nesveika. Paklausa padės palaikyti kainą. Vėliau aišku pigs.
bubu parašė:
Firestart nusikalbejai ir labai smarkiai.
Su kuo tave ir sveikinu.
Kalbant apie elektromobilius, tai yra neišvengiama ateitis. Juk ir dabar dauguma elementų automobilyje naudoja elektrą. + jau dabar sąlyginai jaunoje stadijoje (lyginant kiek pažengę vidaus degimo varikliai) elektros varikliu energijos efektyvumas kelis kartus didesnis. Todėl nebereikalo pati Toyota savo prezentacijose teigia, kad 10 metų laikotarpiu hibridai išnyks, o juos pakeis elektra.
Didžiąją dalį kainos šiai dienai sudaro elementai, kurie yra ir brangūs ir turi per mažą energijos atidavimą. Kai vienu užkrovimu elektromobilis nuvažiuos bent 500 / 1000 km niekam nekils minčių dėl jo naudos. Kils jų pirkimas, pigs komponentai. Jau dabar galima nusipirkti itrio pagrindų padarytų elementų, kuris išgaunamas iš sūraus jūros vandens. Todėl sakyti, kad brangus tai neekologiškas yra mažų mažiausiai - 50 metų mąstysena. Kaina lemia kiekiai, sukurti vidaus degimo variklį kainuoja 10 kartų daugiau nei elektros, tačiau kai jų parduodama 100 kartų daugiau, tada jis sąlyginai pigus. Taip kad norite jūs arba ne, ateitis elektrai... Pagaliau ir aš galėsiu autobusų juostomis riedėti