Turėjau mazdą 626 su v6 varikliu. Xedos 6 irgi variklis konstrukciškai toks pats, tik kubatūra mažesnė. Dalys tikrai brangesnės nei toyotos. Varikliai mėgsta kurą, kiek spausi, du kart tiek susrėbs. Remontą irgi mėgsta, visgi jos jau atitarnavo savo apskaičiuotą laiką. Mazda ne toyota, ten 8-10m gali važiuot, po to tenka remontuot. Vienas brangiausių kada nors mano turėtų automobilių-remonto prasme. Net nenoriu leistis į smulkmenas, kiek ir ko teko remontuot, o teko, ir ne po vieną kartą, pastoviai, tai salenblokai, tai tarpinės, viskas ne po 100lt kainuoja, o jei japoniškos dalys, kainos iš vis kosminės. Paminėčiau pliusus-nežmoniškai malonu vairuot, žiaurai gera garso izoliacija, gerai laiko kelią, gera vidaus įranga. Minusai-naudoja daug kuro, dažnas ir brangus remontas, be to kai kurias dalis-posūkius, priešrūkines dažnai "pasiskolina".
7a-fe lean burn (dujos)
skype: serutkev