zycha parašė:
dropas priklauso nuo coilų ir auto modelio. Man su BC gana, ir tai teko pakelti priekį jau.
Kam tau reikia coilų? Ko sieki? Jei nori tik dropo, imk žemesnes spyruokles. Nesuk galvos apie coilus. Jei ruošiesi megėjiškai sportuoti, tada:
1. Atkreipk dėmėsį, kad dažnai vardai yra skirtingi, bet coilai, iš esmės gaminami toje pačioje gamykloje. BC, Megan, D2 yra vienas ir tas pats. Ir dar kitų yra, gaminamų toje pačioje TW gamykloje.
2. Apsauga nuo korozijos. Kokie TEIN, JIC užrudys po pirmo rudens-žiemos, iš vis šaibų nepasuksi. Rinkis galvanizuotus, nerzo LT/GB sąlygom.
3. Kiti duoda pasirinkimo galimybę su spyruoklių kietumu. Bet čia jau turi būti profas ir jei tau to reikia.
4. Atsiliepimų ir skundų skaitymas!
5. Remonto galimybė, garantija.
nesportuoju, bet vazineju kaip sportininkas
neatmetu galimybes pradet sportuot.. ir siaip, man patinka kai masina gerai stovi ant kelio ir preciziskai klauso vairo..
pagrinde man reikia kad masina gerai ant kelio stovetu ir ciut ciut dropo. komforto nesivaikau, MR2 ne ta masina su kuria komfortishkai vazinet.
na D2, BC ir Megan kaina panasi, UK Megan brangesni biski nei D2, o USA - atvirksciai.
kas liecia atsiliepimus, nieko konkretaus nerandu. kiekvienas giria tai ka nusipirko.
more opinions?
www.powerlab.cz