Mano nuomone, kasdieniniame vazinejime be jokiu raliavimu tai sita sistema labai gerai, bet turi buti galimybe ja isjungti, nes kai uzklimspti. tai gali buti problema isvaziuoti jei neatsijungia tas antiparslydimas. kitas dalykas yra labai naudingas ziema, tai stabilumo kontrole. Kuomet automobiliui neleidziama apsisukti, kitaip tariant uzsimesti. Vazinejau su Focusu kuris turejo tokia sistema tai jai ne ji vaziuojant plikledziau buciau vilkeliu susisukes, nes pries mane vaziavusiam auto taip ir nutiko o as ramiai isemiau posukius. tik kiekcvienas gamintojas tas sistemas kitaip uzvardija ir jos skirtingai veikia. As kalbu apie ESP.
PylX parašė:
Seip idomu, paprastos sukibimo kontroles, naudingumas kasdiena, naudingumas ziema, naudingumas varzybose (vasara /ziema).
Kalba eina apie SUKIBIMO (kur dazniausiai matuojamas greitis lyginamas su rpm ir esant nustatytam skirtumui mazinamas kuras velinamas degimas ir pan.)
Zodziu paplepekim.
Kiek isivaizduoju ziema gal ir greiciau iki 100 ivirintum ant kokio ledo... nors kai teko su 1.8 turbo tracion control vaziuot tai kazkaip man isvis nekoki ispudi paliko.