OT
aisq ne mano reikalas, jei nepatiks issitrinsiu, bet as visa procesa skaidyciau i keleta etapu kurie ivestu aiskumo kur eiti toliau:
1. stabdziai ir pakaba, padangos;
2. saves tobulinimas (slalomai, track day'jai ir tt), su tvarkinga masina ir trupuciu vairavimo igudziu bus lengviau nuspresti kur nori toliau eiti, tada galima lengvinti, zaisti su vaziuokles setupu, didinti galia ir tt.
visi tie "karbonai", radiatoriai ir swapai gali buti bereikalingas babkiu ismetimas. eksperimento eiga gali parodyti pvz. kad nesuvaldai mid engino, ar racionaliau galima didinti vadomuma ir performanca kitame auto ir tt.
na bet anyway maladiec kad kazka darai.
tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006