Na, kreives radau, tik skanerio neturiu. Nebent fotografuoti, bet nelabai ten kas matysis, bijau. Sukimo momentas nuo 170 Nm (prie 4712 rpm) pašoko iki 185 Nm (prie 5302) – na, pati sukimo momento kreivė iš esmės liko panaši, tik kadangi bent jau pas mane du pikai (gal kas žino – ar staigus ir trumpalaikis sukimo momento kritimas prie 5200 apsukų ir turi būti?), tai tiesiog iki perdarymo aukščiau buvo vienas pikas, po perdarymo – kitas, todėl taip smarkiai pasikeitė apsukos, prie kurių pasiekiamas maksimalus sukimo momentas (nelabai aišku, ko gero iš aprašymo. Kreivė toje vietoje atrodo kaip dvi bangelės, pirma viena jų buvo aukščiau, dabar – kita).
Galia pakilo nuo 104 kW (prie 6442) iki 115 kW (prie 6446).
Taigi, po oro filtro ir išmetimo sistemos pakeitimo galingumas pasiekė tą, kuris nurodomas automobilio techniniuose duomenyse, t. y. 1992 metų automobilis traukia kaip naujas. IMHO, pakankamai neblogas rezultatas.
Anyway, dabar laikausi nuomonės, kad geriau tuos pačius pinigus reikėjo į važiuoklę sukišti, normalius coilover'ius įsidėti – daugiau naudos būtų