DR DRE raše:
o butu labai idomu jei siuos prietaisus ivertintu ekspertai, atliktu bandymus ir pateiktu patvirtintus rezultatus. dabar galime diskutuoti belekiek - ir visa tai bus tik subjektyvi kiekvieno nuomone
Tyliu
Įsidėk didesnį radiatorių-bus toks pats efektas. Taigi parašyta-geriau vėsina variklį per aušinimo skystį
Didesnis radiatorius lyyyyygiai tokį patį darbą padarys.
Realiai pagalvok, kodėl variklį aušina būtent tarp 90-95 laipsnių aušinimo skysčio temperatūros? Juk jei aušintų anksčiau, tai pagal šio "stebuklo" aprašymą turėtų susitaupyti kuro? Tai kodėl automobilių pramonės gamintojai gigantai tokie kaip toyota nepadaro ankstesnio vėsinimo? Todėl, kad didžiausias degimo efektyvumas, tuo pačiu ir sąnaudos mažiausios yra prie didžiausios temperatūros.
7a-fe lean burn (dujos)
skype: serutkev