Andrew raše:
Kiek domejausi variklis su kompu ir deze apie 1200lt. Statysiu pats, patirties sioje srityje turiu... dar su varikliu zaisiu, nedideli tuninga
nzn jei i 3k pavyktu itilp butu afigennai
O norisi kazko galingesnio, nes tie 85kw vos ratus mano 17' tempia
o dar planuoju isore darytis... aisq 3sgte butu unreal, bet tikrai kainuos apie 8k!!! o dar paskui prasides bedos, luzines pussasiai, deze bires....
Jei Swapint ruoshiesi - Swapink 3SGTE. Neapsimoka zaist su 3SGE ir kist litus - vistiek tolko jokio ir nevalins..
O jei nori lengvo kelio is 7AFE isspaust kazka tokio - Turbo ir psio. Investuosi jei taip minimaliai optimaliai apie 6-8K lt - turesi standartini setupa - ir realiai apie 200ag su standartiniai vidurtiais mataro.
Ish patirties:
Maniskes EX 7AFE mataras buvo pavasary ishardytas po 18000km su turbu visiskai negailint vazinetas.. 220ag ir 289nm buvo. Matara kazkokiu ipatingu nusidevejimo zymiu nebuvo rasta - tiek svaistikliai, tiek stumai tiek velenas viskas buvo labai jau normos ribose. Vienintelis daigtas - ziedai kas buvo pasibaige jau.
Taip kad jei daryt turbo kit'a cielkai ir pust apie 0.8 baro - turesi apie 180 ag ir bus pilnos akys... nes sukimo momentas bus jau stipriai virsh 200 nm.
Cia yra vienas ish lengviausiu budu kaip ishgaut is 7A kazka tokio ko visiem norisi.
Jeigu ka - pas mane dabar kaip tik stovi maniske buvusi Turbavykas, ir dar stoves kokia 2 savaiciu, nes uzlinko turbas po pirmo prasukimo ant stendo po shiokiu tokiu patodulinimu
bet prie 0.6 baro prisuko 190Ag. Planas bus 260
Ziuresim ka gali tas Ekonoboxinis variklis
Zodziu jei kils kokiu minciu ar sheip info reiks
867170000 Romas
Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!