na visi sako savo nuomone tad ir as pasisakysiu
6 ar 7 nusiziuresi tai jau tik tavo asmeninis skonio reikalas
tiek 6 tiek 7 Celicos,kas liecia kebula,atkreipk demesi nuvykus pasiziureti pirmiausia i dureliu apacia (atsidarius duris apacia pasiziuret ar neispuve,ten megsta isiveisti rudys),sekantis kebulo apziurejimas turetu buti slensciai (ipatigai galines dalys,aktualiau jei yra liukas),na ir dar bagazine (nepatingek atsidarius bagazine pakelti kilima ir pasizvalgyti
).
kas liecia vaziuokle,prieki nieko baisaus,imantrus ir brangaus nera,tad nesuk galvos (isskyrus 6 Celica kur ejo SuperStrut pakaba),galinej vaziuoklej irgi kasko brangaus labai nera,viskas ten paprasta ir nera ziauriai brangu (amortizatoriai galiniai tik brangus).
toliau,kas liecia varikli kalbant apie 7 celica,kaip ir minejo kolegos turejo "bugu" su tepalo norma ir pan. bet,nesukciau de to galvos,tiesiog vykstant pas pardaveja,prasyti kad nekurtu masinos ir parodytu ja saltu varikliu ( jei ragas jam uzkurus melsvi dumai bus,jei viskas tvarkoj arba nieko nebus arba tiesiok vos baltu dumu bus jeigu vesesnis oras lauke),daugiau kaska ziureti kaip ir visose masinose,nieko kasko specifinio.
Na salona ir visa kita ivertinsi pati ar tau tinka ar netinka
sekmes renkantis bolida
ir tikimes naujos nares musu klube
Toyota Celica GT SS-II sold
Toyota Celica ST sold
Toyota Celica GT-four