Sekmes
Pats dar nezinai i ka veliesi
Nenoriu ir as gesint tavo entuziasmo - bet darbo bus tiek - kad zaliuosi...
Tu bent jau pagalvok apie tai - kad Celicai norint pakeist vaira - teks priekine skarda keist, RHD skarda isgreziot nuo gamykliniu tasku, LHD skarda ivigint ten pat kur stovejo RHD skarda, ta norint teisingai padaryt, teks kruva tasku nugreziot ir dar plius bent 3 skardas papildomas pakelt nuo kebulo, poto virsutine skarda reiks keist (ten kur valytuvu mexanizmas, peciuko oro paemimas) nes ant jos stovi visi tvirtinimai esminiai prie kuriu tvirtinasi pagrindine sija / pedalai / peciukai. Sita darba atlikinejant - 0.5 cm paklaida galutiniam rezultate reiks kad panele gali ir VISISKAI neisidet, nes tiesiog netiks varstu skyles ir t.t. O jau as nekalbu apie tai jog donora turi susirast su A/C, nes jei ST185 bus JDM - ji bus su Climat control, ko EU / USDM isvis neturejo, teks burt pecius kad jie turetu elektrini valdyma o ne trosini, poto mazdauk apie 400 laidu teks linksmai prailginiti (ir taip prailgint kad poto surinkus nebutu kad nutruko laidas - oi...)
O ka jau kalbet apie tai - kad celicai darbu net negali pradet jokiu neisimeus variklio...
Zodziu - kaip ir sakiau - Sekmes. Viskas padaroma, ir as pats dariau pirma karta , tik tiek kad pas mane patirties siokios tokios jau buvo tada, + irankiu namie daugiau negu betkokiam auto servise...
Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!