ViR2 raše:
600ag ne, bet arti to galima
o duria del paprastu priezhaschiu:
celica 4wd : supra 2wd
celica mazhesne turbina : supros didesne turbina (lagas skirias)
Trumpoj distancijoj visada celica laimetu, nebent nepataikytu begio
WRONG
Esme ta kad jei kalbet butent apie ta filmuka kur Red GT-Four is Cipro tipo "Duria" supra kuri su 1000ag... Kur ten 1000ag toj suproj??? Ji vobsce be starto ir t.t.
Ir tam GT-four iki 600ag dar reik gerokai pasitemt, paskutinis Dyno sheetas tos masinos rode 490ag taip kad
ST205 JDM ir EU skiriasi ECU - viskas, daugiau jokiu esminiu skirtumu.
Moding ST205 - iki 1.2 baro MAX su standart viduriais, jei nori pust daugiau negu 1.2 - pirma ka reikia padaryt - ismest Stock ECU, antra - pasikeist Stumus / svaistiklius. Nes paprastai pasekme 1.3 baro ant standart compo - 3 stumuoklio / svaistiklio defektas
(butent 3cio, daug kas mano jog tai yra beda isiurbimo kolektoriuje - ir del oro trukumo / velavimo - detonuoja 3cias cilindras)
ST205 modint lengviau nes ten jau ne AFM o MAP - tai va cia ir yra viena is priezasciu.
Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!