Imho masinos aukstis nuo spyruokliu daugiausia priklauso, tai kad galas velkas manau spyruokles kaltink. Na o del amortiku restauracijos, tai galiu pasakyt, kad toyotinius apsimoka restauruot, nes siaip ne ispigiuju yra.. Vienas is pliusu, kad restauruojant gali paprasyt, kad padarytu kietesnius ar minkstesnius.
==============================================
Siaip kaip pavizdy paimsiu savaja toyota. Priekiniu amortiku restauracija 80lt originalai 800. Tai man tas skirtumelis jauciasi.. Bet cia buvau ishsiemes savo amortikus uzmaciau kad virsuje yra verzle per kuria galima uzhsipildyt.. Per pazystamus gavau kazkokiu NAUJU sulamdytu amortiku nasharom, pasiemiau liaudiskai tariant "lomzika" perreziau ir tepala perpyliau y savuosius. Kolkas veikia normaliai. Paziurek gal ir pas tave yra uzpildymas..
LEXUS IS250
Ex.Toyota Celica