Siaip aishku nesinori gesinti iniciatyvos, bet koks tikslas darti toki rimta remonta paprastam niekuo neypatingam varikliui? Butu beams'as, ar 3sgte , butu kita kalba (ir tai ne visi suprastu.... Su tokiais darbais sulysi i kelis kLt, ir ka geriau turesi? Ar ne paprasciau tada uz tuos pinigus nupirkti kokia RHD celka is UK ir daliu bus bilekiek ir cielas variklis.
Toliau, metaline tarpine tokiam varikliui tikrai bereikalingos islaidos.
Alkuninis velenas shlifuojamas TIK jeigu to reikia, t.y. kakliukai isdile virs normos.
Bloka shlifuoti - nebent tik del metalines tarpines, kitu atveju neverta.
Cilindru honingavimas gerai, jeigu jie nutrinti i ovala, ir argi 3sge gilziuojasi...
bet jeigu iklimsi i cilindru shlifavimus, stumokliu keitimus, vel biudzetas labai zenkliai auga...
Riebokshliai tarpines savime aishku, jeigu tik pradedi kazka klibinti...
Patikek senu bezdalium
, st182 tikrai netas automobilis, i kuri verta tiek investuoti.