nieko tu neteisus... beamsas turi savo papildomu sprendimu...pvz vvti
beto uzdek ant to pacio 3sgte guoline turbina su atitinkama sparnuote ir su tuo paciu 0.5 bar prisuksi 250ag... tu cia bandai sulygint nesulyginamus dalykus...
ir siep tas aiskinimas apstraktus...apie sudetingus dalykus kalbeti bendrais terminais...
ir net sunku suprasti kam...
Fanaz parašė:
Čia šiek tiek radau, nors galutinio atsakymo kolkas taip ir neturiu.
Cituoju:
Variklio suspaudimo laipsnis yra cylindro turio su degimo kamera ir degimo kameros turiu santykis. Painu? Suspaudimo laipsnis = cylindro cc + degimo kamera cc / degimo kamera cc.
O dabar esmė:
Kodel reikia turbininant varikli zeminti suspaudimo laipsni? Todel kad grubiais paskaiciavimais 1 baras priputimo yra lygus 5 suspaudimo punktams. T.y. jeigu atseit 10:1 pripusti 1 bar, tai jis pasidarys kaip 15:1 atmosferke. O tai jau yra rizikinga, gali bet kada susprogt…
Taigi kaip ir teisus buvau. Bet kur tas
kabliukas kolkas man vis dar neaišku. Jeigu turim
3S-GTE su 8.5:1 suspaudimo laipsniu ir 0.5 pučiančia turba, vadinasi uždegimo metu oras bus suspaustas
lygiai tiek pat kiek 11:1 N/A variklyje, ką pagal Ag/Nm liūdija palyginimas su BEAMS'u. Taigi aš teisus ar ne po galais?
>PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars
>NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1