Gedis parašė:
sorry uz OT ,bet kazkas neperseniausiai sake kad tiuningas-stylingas yra
o ka as dabar matau, diskutuojama apie ta pati
pakeliamos durys ir panasiai
Nzn apie ką ejo kalba, bet pats tokios bendros neigiamos nuomonės apie tuning/styling kaip ir neturėjau o tuo labiau dar neperseniausiai
Apie tai dar mano parašas apačioj jau nuo senų laikų liudija kad esu šito dalyko fanas
Gedis parašė:
dabar i tema
nesvarbu kokius lankstus tu detum ,ar LSD butent tavo automobikiui, ar is amerikos (kuriu nepatarciau vien del sriegiu zingsnio skirtumo) universaliu, ar plagijuotu lietuvoje universalius, pravodke tektu ilgint
tik tie lankstai siek tiek daugiau kainuoja, bet paprasciau montuojami
kiek esu dejas tu lankstu is praktines puses siulyciau tik i originales vietas, nes jei atsibos kitcas visada galesi susigrazint kaip buvo
Dėl provodkės kilo klausymas todėl kad mx6 ir 626 mazdoj sudėti lankstai, provodkė nebuvo ilginama, 7gen celicai daug kas irgi neilgina, skaičiau rusų forumuose. O kas netvarkoj su universaliais sriegio žingsniais? Jie nestandartiniai?
Kas liečia universalių jeigu vien tik dėl to yra jų minusas kad negalima bus sugražint org lankstus palyginus su "bolt on" kurie tvirtinas į gamykline vietas, tai universalus irgi galima sumontuot taip kad viskas galėtų būti išardyta, arba dar galima virinti tik prie kėbulo tvirtinimo pagrindą ir tą pagrindą palikti išardant kitas lankstų detales jei nori dėt originalius atgal. Dar labai daug kas priklauso nuo pačios konstrukcijos, yra tokia kuri visiškai neišsiardo kaip pvz pas Rolanda, o yra kur išsiardo viskas pilnai iki smulkmenų net pati "lapkė" nusiema, horizontalus ribotuvas, kas žymiai palengvina montavimą.