Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Asmeninė patirtis su GT-i
Kategorija:
Celica 5 karta
Autorius:
Fanaz
Asmeninė patirtis su GT-i
-
Celica 5 karta
-
Forumas
1
2
Toliau >>
Fanaz
[2009-11-04 20:53:13]
5gen. GT-i priekinės spyruoklės
:
Vijos - 7
Aukštis - 33 cm
Viršutinis plotis - 11 cm
Apatinis plotis - 14 cm
Vijos storis - 12 mm
6gen. GT ir 5gen. GT-i galinės spyruoklės vienodos
Naudingos nuorodos:
---
3S-GE ECU pinouts (išėjimai)
3S-GE variklio forsavimas
ST182 ir ST185 detalūs parametrai
Sutrumpinimų
žodynas
Fanaz
[2011-03-08 18:51:53]
Pigiausios iš pigiausių - ką rinktis:
Laiko
:
+ "555" vairo traukės išoriškai surūdijo, bet dirba tvarkingai
+ "JC Auto" priekiniai guoliai jau 4 mėnesius dirba be jokių garsų ar laisvumo
Nelaiko
:
- "JC Auto" granatos atlaikė 4 mėnesius, kol subyrėjo
- "Yamato" pakabos dalys išsiklibino po vienos didesnės duobės
zycha
[2011-03-09 08:38:38]
Fanaz parašė:
Nelaiko
:
- "JC Auto" granatos atlaikė 4 mėnesius, kol subyrėjo
- "Yamato" pakabos dalys išsiklibino po vienos didesnės duobės
keiti pagal garantiją...
Fanaz
[2011-03-09 08:59:30]
Garantijos nėra, pirkta didmeninėm kainom
Edvatronas
[2011-03-09 13:31:39]
"3S-GE variklio forsavimas" linkas neveikia.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Fanaz
[2011-03-09 13:53:17]
Dėkui, pataisysiu, namie failiukas guli.
Edvatronas
[2011-04-28 00:44:26]
kad nepataisei...
Fanaz parašė:
Dėkui, pataisysiu, namie failiukas guli.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
DRAGUTIS
[2011-05-02 17:56:50]
vis dar neweike
Fanaz
[2011-06-25 11:30:01]
Aukso vertės wiki link'ai. Kas dar nematėt, siūlau atidžiai pastudijuoti
Pirmas
Antras
Fanaz
[2011-09-13 22:35:01]
Žvakės
Foto
,
aprašymas
1
2
Toliau >>
Asmeninė patirtis su GT-i
-
Celica 5 karta
-
Forumas
<< Į pagrindinį