Kaip teisingai paminėjo
sonic, ten yra anglies bakelis, skirtas surinkti kuro garams, kurie įkaitus varikliui iki darbinės temperatūros po truputį prapučiami per oro įsiurbimo kolektorių (mažas plonas vamzdelis tiesiai kolektoriaus viršuje per vidurį). Visa sistema vadinama
EVAP. Aš ją išoperavęs lauk, nes naudos iš jos totalus nulis, žala gamtai nykstamai maža, o žala varikliui visgi yra, nors ir simbolinė (kiek išskaičiau per ilgą laiką išsiskiriantys garai iš kuro yra įpatingai neatsparūs detonacijai, todėl jie suleidžiami mizeriškais kiekiais važiuojant pastoviu greičiu), procesą kontroliuoja ponulis ECU. Mesk lauk, vamzdį iš bako junk prie vėdinimo/praputimo vamzdžio ir nesuk galvos. Porą mėnesių kaip taip padaręs, atsirado
žymiai daugiau vietos raustis po kapotu dešinėje.