Ar problema atsirado ne po liambdos ir žvakių keitimo? Visiškai staiga ar kažkas buvo prieš tai remontuota? Panašu, kad 1 cilindre tikrai problema su žiedais/sienelėm. O ar alyvos nepradėjo valgyti?
Paprastos problemos:
1. pirma išvalyti MAF, reset ECU
2. benzas pasitaikė blogas, dar pažiūrėk žvakės kaip atrodo.
3. nesandarumas įsiurbimo kolektoriaus, tarpinę pažiūrėk (gal Hondata)?
4. pakeisti 1 cilindro ritę su kito cilindro, gali būti ritė bloga. Žiūrėk kodus vėl.
Blogai:
1. žiedai
2. ECU pagedo
kiauro duslintuvo garsas gali būti ne būtinai dėl duslintuvo problemos. Pakanka atjungti 1..2 cilindrus ir gausi tokį garsą.
Darechka, pažiūrėk Hondata. Ji susiploja ir ištyžta per laiką+temperatūrą. Aš savo jau išėmiau, nes ištyžo į šonus ir išlindo į įsiurbimo kanalą. Plius gali nesandarumas atsirasti. Patikrink gerai aplinkui įsiurbimo kolektorių.
Badavimas labai mažai tikėtinas, nebent kuro pompa užsikišusi ir nepaduoda kuro. Bet labai mažai tikėtina, tada mašina iš vis trūkčiotų ir sunkiai važiuotų. 7gen kuro sistema aklina, nėra grįžtamosios kilpos.