siek tiek info apie antifrizo keitima ST185 Celikoje
ausinimo sistemoje telpa 6,4L
pgl. gamintojo rekomendacijas ST185 priklauso Toyota LLC (Long Life Coolant - raudonas, su dx fosfatu, "gyvenimo trukme" iki 3 metu/30.000 km; kodel jis pavadintas LLC tai fig znajet, nes standartiniai antifrizai (nekalbu apie OAT ar HOAT antifrizus) irgi tiek laiko...)
any way, faktas tas, kad jame dx fosfatu (tai yra "firmine" japoniska technologija; europieciai kaip antikorozinius priedus tradiciskai naudojo silikatus, o jankiai - ir silikatus, ir fosfatus, todel realiai Tojotos LLC neturi jokio aftermarket'inio pakaitalo, tad ji tenka pirkt tik is Tojotos dileriu) - cia toks mazas "teorinis nukrypimas"
isleidziant tik is radijatoriaus ir issipletimo bakelio (reserve tank), isbega tik apie ~5L seno antifrizo... todel reiketu isleist sena antifriza ir is variklio bloko - patikekit, jusu masiniukui tai tikrai patiks
taciau manual'as antifrizo keitimo proceduros nedetalizuoja ir pateikia tik abstraktu variklio bloke esancio kamstelio (drain plug) buvimo vietos aprasyma/paveiksliuka:
http://www.celica-klubas.com/galerija/foto-2537.html
realiai jis slepiasi stai cia (pazymetas strelyte):
http://www.celica-klubas.com/galerija/foto-2532.html
http://www.celica-klubas.com/galerija/foto-2533.html
deja, praktikoje prisibraut iki to kamstelio variklio bloke yra, svelniai tariant, nelengva
norint tai padaryt, reikia nuimt:
- dvi plastmasines variklio apsaugas
- priekines pakabos "apatini balki" (front suspension lower crossmember)
- variklio "balki" (engine mounting center member)
- vidurine ismetimo sistemos dali (mid-pipe)
tada atsiranda (ribotas) priejimas prie kamstelio (14mm konusinis varztelis)
ji issukus isbega dar apie litra seno antifrizo
tiesa, mazas patarimas:
isukdami atgal kamsteli nesugalvokit jo tept kokiu hermetiku - jei kada ir vel prireiks issukt ji neisemus dezes ar neiskelus variklio, tai labai tiketina, kad uzsi@#$it tai bedarydami
varztelis yra konusinis, todel ir taip sandariai isisuka
issipletimo bakelis irgi nusiima sunkokai (dar sunkiau ir vel ji prisukt
)
ten sedi pasislepe du varzteliai ir juos iskrapstyt/isukt reikia stipriu nervu
beje, kad butu imanoma prieit iki to bakelio, reik nuimt greiciu dezes ausinimo "tuneli"
p.s. zinau, kad kiti zmones (pvz., Sheikhas) sekmingai naudoja kitokius antifrizus, bet as nusprendziau pilt OEM'ini ausinimo skysti
p.p.s. jei kada kas uzsiimsit ir reikes pagalbos, kreipkites, pakonsultuosiu
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo